FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
Doorzoek onze website of bekijk alle vaakgestelde vragen onderaan.
Vragen & antwoorden
Je bent niet verzekerd tegen ongevallen.
Er zijn kleedkamers en douches ter beschikking op de club. We vragen je wel om deze steeds netjes achter te laten na gebruik.
Je kan een racket huren in onze padel kiosk. Ballen dien je zelf te voorzien en zijn eveneens in de kiosk beschikbaar. Je kan contactloos betalen.
Je kan je reservatie tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren. Indien de weersomstandigheden spelen niet toelaten dient u ons voor aanvang van uw reservatie te verwittigen via info@padelmetropoolantwerpen.be Indien uw aanvraag gegrond is betalen we de huur van uw terrein zo snel mogelijk terug. Reservaties die hun aanvang hebben gehad worden niet terugbetaald.
Reserveringen lopen enkel via de Playomic app. Lukt het reserveren niet, contacteer dan info@padelmetropoolantwerpen.be of gebruik ons contactformulier.
Wij zullen op regelmatige tijdstippen tornooien organiseren en jullie via onze site en nieuwsbrief hiervan op de hoogte houden. Heb je interesse om interclub te spelen, laat het ons weten via info@padelmetropoolantwerpen.be