F.A.Q.2022-02-24T13:57:22+01:00

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Doorzoek onze website of bekijk alle vaakgestelde vragen onderaan.

Vragen & antwoorden

Ben ik verzekerd als ik kom spelen?2021-12-22T17:05:29+01:00

Je bent niet verzekerd tegen ongevallen.

Kan ik mij omkleden of douchen op de club?2021-12-22T17:05:56+01:00

Er zijn kleedkamers en douches ter beschikking op de club. We vragen je wel om deze steeds netjes achter te laten na gebruik.

Kan ik een racket en/of bal huren?2021-12-22T17:06:18+01:00

Je kan een racket huren in onze padel kiosk. Ballen dien je zelf te voorzien en zijn eveneens in de kiosk beschikbaar. Je kan contactloos betalen.

Wat als ik mijn reservatie wil annuleren?2021-12-22T17:06:45+01:00

Je kan je reservatie tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren. Indien de weersomstandigheden spelen niet toelaten dient u ons voor aanvang van uw reservatie te verwittigen via info@padelmetropoolantwerpen.be Indien uw aanvraag gegrond is betalen we de huur van uw terrein zo snel mogelijk terug. Reservaties die hun aanvang hebben gehad worden niet terugbetaald.

Hoe kan ik een padelbaan reserveren?2021-08-10T13:18:52+02:00

Reserveringen lopen enkel via de Playomic app. Lukt het reserveren niet, contacteer dan info@padelmetropoolantwerpen.be of gebruik ons contactformulier.

Kan ik competitie spelen op Padel Metropool Antwerpen?2021-12-22T17:09:02+01:00

Wij zullen op regelmatige tijdstippen tornooien organiseren en jullie via onze site en nieuwsbrief hiervan op de hoogte houden. Heb je interesse om interclub te spelen, laat het ons weten via info@padelmetropoolantwerpen.be

NOG OP ZOEK NAAR ANTWOORDEN?

Contacteer ons gerust

Titel